יום שבת, 25 בספטמבר 2010

מיקצפת בננות


    חם לכם? מיקצפת בננות התשובה.

    סוכות.
    עדין ימים חמים אפילו אצלנו בצפון.
    מאד פשוט לצאת לקניון ולטייל בבנין הממוזג באשר הוא עם כוס משקה קר ביד.
    כבר סיפרתי שאני סולדת מקניונים? זוכרים?
    את הפתרונות אני מחפשת בחדר היצירה שלי (אחד מהם!)   המטבח!!!
    הבסיס הוא תמיד תבנית קרח מהמקפיא!
    בננה רכה יש? ואולי פסיפלורה?
    הפרה נתנה חלב? (כולם מדברים על מצוקה בחלב ברשתות השיווק, אני דוקא מצאתי שקית עם המשקה הלבן הזה...)
    סוכר?  לא אצלי....הבננה היא פצצת אנרגיה. מי צריך?
    מעבד מזון יש? אולי בלנדר?
    קדימה לעבודה. ההנאה מובטחת.
    כמויות מדוייקות? כאן מתחילה הבעיה. מכירות את המתכונים...קצת מזה וקצת מזה?
    אצלי במטבח "הראש היהודי ממציא לנו פטנטים". זה לא שיעור כימיה ולא מדע מדוייק. יודעת שיקומו אלה שיחלקו עלי...לא נורא! אני מהוותרנים..לא אכנס לויכוח. 
    אז.....
    תמונה ספונטנית שלא היתה זוכה בפרס הצילום. אבל הפעם זו רשומה על התמודדות עם החום הכבד.
    וכשחם לי...אני רק חושבת על הקרח ולא על זויות צילום. איתכם הסליחה.





    אז מה היה לנו?
    תבנית שלמה של קרח לגרוס במעבד עד דק.
    להוסיף בננה רכה, פסיפלורה (לא חובה),  חלב לפי הטעם (לא להרוג אותי בבקשה...זה בדיוק כמו בקפה, אחד אוהב מעט והשני הרבה...כך זה אצלנו בבית).



    למזוג לכוס ולהגיד בקול רם......"אוי כמה שזה טעים! מעולה!!!"



    מקוה שלא יקום כאן איש ויאמר לי.."בשביל זה ללכלך את מעבד המזון?"
    יש לכם פטנט אחר לגרוס קרח?
    בשקית עם פטיש סטייקים?  לא ילך.
    לרוויה חברות!


    רק אגלה לכם שבעודי מקלידה...רעמים נשמעים מכיוון הצפון...השמים אפורים. מישהו שמע על גשם מתקרב לחיפה? הלו.....דני רופ...איפה אתה כשצריכים.
    גם רעמים לא יפריעו לי ללגום מהמשקה האוורירי והקר הזה.

    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה

    מראות מיפן

                                                לא, אני לא ביפן למרות שרציתי.                           המקום הקסום  הזה מעורר בי סקרנות.       ...