יום ראשון, 19 בספטמבר 2010

תינוקות שבדרך....


    תינוקות שבדרך....

    יום הכיפורים מאחורי....היום הקשה בשנה. מנסה לחזור לשגרה...וטוב שכך!

    תמיד היתה לי חולשה לתינוקות.
    בשנה א' לפסיכולוגיה בבר אילן נדרשנו להתנסות בניסויים שערכו תלמידי השנים המתקדמות. קיבלנו כרטיס ומדי ניסוי שנטלנו בו חלק, סימנו לנו על הכרטיס. לקראת סוף השנה היינו חייבים למלא התחייבותינו כחלק מציון הגמר בפסיכולוגיה ניסויית.
    במהלך אחד הניסויים חיברו אותי לאלקטרודות ומוניטור והציגו בפני תמונות על גבי קלפים. היו שם תמונות של גברים נשים, זקנים, צעירים וילדים בכל הגילים.
    בכל פעם שנחשפתי לתמונות של תינוקות היתה "רעידת אדמה"....
    עד היום למרות שעברתי את חוויית הלידה פעמיים והבאתי 2 בנות נפלאות לעולם, והן כבר דאגו ל"ריבית"
    (זוכרים שהשבוע נולד לי נכד חדש?) אני נהנית להכין כל מה שקשור לתינוקות.
    אז קטנצ'יק אחד כבר הגיח לאויר העולם בערב ראש השנה, ובדרך...תינוקת שתכתיר גם את אחותי היחידה בתואר הנכסף "סבתא".
    ולי...לי יש סיבות להכין וליצור למחלקת התינוקות.
    קבלו את צמד הרעשנים שרקמתי מלבד, מילוי אקרילן ובתוכם מסתתרים פעמונים.
    נזכרתי בצעצוע דומה שהיה לבנותי, עשוי פלסטיק קשיח שמכה ממנו היתה מאד כואבת.
    החלטתי להכין הפעם משהו רך, נעים, קל ואפילו מצלצל בעדינות כיאה לתינוק עדין ורגיש.
    אז הנסיך הפצפון כבר איתנו...ועכשיו מחכים לנסיכה.
    שיהיה במזל טוב ובשעה טובה!
    ובצידם השני -

    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה

    חלון חיפאי בזריחה.

    אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...