יום חמישי, 16 בספטמבר 2010

תיקון יום הכיפורים הפרטי שלי!!! תמונות מהחיים!



    לכל אחד "יום הכיפורים" משלו.
    צמד המילים הזה כבר 37 שנה מעביר בי תמונות קשות, מצמררות והרבה זכרונות.
    בכדי לא לגעת בכאב, ולבחור משפטים, נזכרתי באמרה "תמונה אחת טובה מאלף מילים".
    לא, לא יכולתי להסתפק בתמונה אחת...אז תכפילו כמה מילים חסכתי מכם ובעיקר מעצמי...
    יצאתי למסע פנימי ונגעתי באמצעות התמונות בסיפור האמיתי.....


     והרבה דמעות...


    כך חוזרים כל שנה ביום הכיפורים המראות והזכרונות שאינם מרפים - למרות חלוף השנים!
    וממחר - מקוה לראות "סרטים אחרים"...
    ברית המילה של הנכד החדש שלי....ממש מחר, ערב יום הכיפורים!
    משנת 2010 יום הכיפורים יהיה עבורי סמל  -  לחיים חדשים.
    ובשנים הבאות אנסה לשכוח את התמונות הקודמות!!!
    ולזכור רק את ה -
    (תמונה שאולה - לא של המשפחה)
    It`s a Boy Bear Baby Announcement Ribbon
    itsaboy.jpg its a boy image by msrockisbaby

    ברוך הבא נכד קטן וחמוד, שהגחת לעולם בערב השנה החדשה,
    מחר תבוא בבריתו של אברהם אבינו וכולנו בהתרגשות וסערה!
    אתה מתנה ענקית עבורי -
                                         NO MORE אני מכריזה!
    הלאה העצב והדמעות - מעתה רק דמעות של שמחה!
    תודה לך יפיוף קטן, על הצטרפותך למשפחה!
    זכינו בך! זכית אתה! זכיתי אני!
    תודה לך בתי האהובה -  שהענקת לי כזו מתנה נפלאה!
    חיים מאושרים, בריאות והמון אהבה - תינוק מקסים!!!
    עם משפחה נפלאה שכזו - תהיה תמיד עטוף בחום, הבנה ואהבה!
    את זאת אני לך מבטיחה!

                              מזל - טוב!!!

    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה

    חלון חיפאי בזריחה.

    אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...