יום ראשון, 10 באוקטובר 2010

עננים מה הם אומרים?



יושבת מול המסך, והם קרבים אלי מבעד לחלון ומביטים פנימה.

גלגלי הזכרון מסתובבים ומעלים תמונות מן העבר.

שיעור מולדת - באחת מכתות היסוד, מחברת עטופה עם "שער" מקושט ובתוכה מעתיקה את אשר המורה על 

הלוח כתבה.

היא עושה לנו היכרות עם סוגי העננים. אני מתחברת אל העבר....העבר הרחוק מאד...אל כתת הלימוד עם המורה

 "המבוגרת"...


ובכתה הסמוכה אמא מלמדת. לא סתם אמא - זו אמא שלי!!!

ואני הילדה הטובה והשקטה, שכל המורות חברות של אמא, ובערב באות לבקר ומציצות לחדר שלי 

פנימה...לבדוק אם כבר סיימתי שיעורים להכין!

ובבוקר בשמלה אחרת המורה למולי עומדת ומלמדת.

על ענני הגשם

ענני נוצה

ענני כבשים

גבוהים ונמוכים, כבדים ורחוקים.


מיד במצלמה הפרטית שלי מצטיידת ואתכם משתפת במראות מחלון ביתי

ממש ממש תמונות - עכשוויות!!! אולי תתרגשו איתי!


ואני רוצה להביט בהם בעננים ורק קצת להישאר עם המחברת והזכרונות

של כתה ב'.





ובנין האוניברסיטה החיפאי עומד כסמן הראשי! ממש כמו במסדר צבאי!








וממשיכה להביט בהם בעננים ומנסה לדמיין מה הם אומרים ואיזה סיפור לנו היום מספרים...והם לנגד עיני 


משתנים ומשתנים ויש להם עוד ועוד סיפורים!

לא מוותרת ומחלון אחד לשני עוברת...






אני צודקת. מכל חלון זה לגמרי אחרת.






ואני נזכרת בציורי העננים במחברת ובמורה הנהדרת.




כו(צילום מהרשת ).

זו נוסטלגיה לשמה  - הייתי אומרת!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חלון חיפאי בזריחה.

אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...