יום שבת, 30 באוקטובר 2010

עגבניה...כשאתם דאגתם! אני הייתי שלווה!!!

 
    
 
 
 
        
 











 
הגעתם לחנות, ניגשתם למדף וחשכו עינכם???
 
18 ש"ח, 17 ש"ח ..מחירים דמיוניים!
 
ואני.....פתחתי את החלון......הבטתי באדנית שלי שאני מטפחת ממרום
 
דירתנו הצופה אל הכרמל.....נשמתי את אויר ההרים ובידי קטפתי מלוא
 
החופן מן האדומות הקטנות הללו..
 
ולא הייתי מוטרדת כלל ממחיר העגבניות.
 
זרעתי אותן (זוכרים את הרשומה על הפלפלים שלי באדנית? כדאי לכם לקרוא ולנסות.)
 







 הטמנתי מחצית עגבניה במעמקי האדנית שלי...
 
והשקיתי מדי יום...עד שצצו השתילים הקטנים הראשונים
 
גדלו וגדלו, פרחים צהובים צצו בינות לעלים הירוקים
התפתחו לעגבניות קטנות וירוקות
שהאדימו והחזירו לי אהבה!
 
מומלץ.
 
נסו וספרו לי!
 
חוויה אמיתית!
 
אל תאמרו "אבל..אין לנו גינה..".
 
גם לי - אין!!!!!!!
 
אבל עגבניות יש לי - והרבה!!!
                                             

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ביאליק מונצח בשדרות ח"ן רחובות

  בילדותי גדלתי ברחובות. כל חזרה למקורות מפגישה אותי עם העבר וגורמת להתרגשות.   כך זה אצלי.                 שדרות ח"ן (ע"ש חיים נח...