יום חמישי, 14 באוקטובר 2010

בובות הגרביים שלי.



    גרביים - לא תמיד רק לרגליים!

    16/10/2010  בול תפוז

    מה הכותרת המוזרה הזו?

    מה היא אומרת?
                                                                 
    White Turkey Socks
    קיימים סוגי גרביים שונים.
    לקראת החורף אנו חשופים למודעות פירסום לעוד ועוד גרביים לחימום הרגליים.
    אבל הפעם...לא על זה רציתי לספר לכם...
    זוכרים את השיר???
     תותחים במקום גרבייםלהקת הנח"ל
    מילים: חיים חפר
    לחן: משה וילנסקי

    "תותחים במקום גרבים,
    טנק במקום זוג נעליים,
    גופיות שלוש נוריד,
    אם תתנו ספינת משחית,
    ובמקום חולצת שבת -
    תנו, הוי,תנו סילון אחד,
    ובמקום זוג תחתונים -
    שני זחלים, או שריונים,
    ומקום - עצור! המתן!"


    לא על תותחים ולא על כלי משחית...זה ממש לא אני.

    אני דוקא רוצה להראות לכם יצירות מגרביים -  אחרות לגמרי.

    אתחיל עם הבובה התינוקת - ששימחה ילדות קטנות...ואותי עוד יותר. בזמנו היא היתה פופולרית 

    ומי שכיכבה בהכנתן היא יאמה.

    הנה היא הקטנה -



    מכירים את גרבי האצבעות המצחיקות הללו? ניסיתם? לא,   הן לא הכי נוחות.

    אז כשקונים, מנסים ולא מצליחים...הן הופכות ל......משהו אחר!!!

    אני עשיתי לה שימוש אולי קצת מוזר(!) כיסוי לגליל נייר טואלט.

    נו טוב...יצירה....אתה חייב להיות יצירתי ורעיונות קצת אחרים להמציא!






    איך? הכנתי כפתורים מפימו, קשרתי בסרטים מרצועות לבד צבעוניות מתאימות לגרביים, מילוי 

    אקרילן,סרגתי פרח משקיות...וטדדם!

    מכיוון שיש סוגי גרביים שונים, גיליתי את אלו הפרוותיות הנעימות....

    והנה תוצאה מזוג אחר! מהרך הנעים הזה.....


    וכאן הסיפור קצת אחר......

    הביטו בבובה הזו.....ואח"כ ....תקראו!!!
    ועוד פוזה!

    זו בובה מיוחדת! יום אחד בסיומה של כביסה, רק גרב אחת נמצאה.

    אבל אני אחת שלא מוותרת...ביחוד שהנותרת היא גרב כזו נהדרת!


    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה

    מראות מיפן

                                                לא, אני לא ביפן למרות שרציתי.                           המקום הקסום  הזה מעורר בי סקרנות.       ...