יום שלישי, 19 באוקטובר 2010

צובעת לי עולם בצבעים עזים!



בראשית/ מילים: חיים חפר
בראשית ברא אלוהים את השמיים ואת הארץ,
והארץ הייתה תוהו ובוהו וחושך על פני תהום.

וביום הראשון הבדיל אלוהים בין חושך לאור ויהי אור
והבוקר בהיר זרח בעולם ואחריו בא הלילה שחור
ויהי ערב ויהי בוקר יום אחד.

וביום השני הוא יצר את הרקיע,הרקיע הנפלא והכחול
הרקיע שפרץ מתוך המים והבקיע,ונפרש מעל גבוה ועגול
ויהי ערב ויהי בוקר יום שני

וביום השלישי הוא יצר את היבשת
את העמק את ההר ואת הים
ונטע הרבה עצים וגם שתל פרחים ודשא
שהפליאו את העין ביופיים
ויהי ערב ויהי בוקר יום שלישי.

וביום הרביעי את השמש ברא וירח עלה בלילות
רבבות כוכבים כל כוכב הוא מזל סובבו
ועברו במסילות.
ויהי ערב ויהי בוקר יום רביעי.

וביום חמישי הוא יצר חיים במים,
את הצדפים את הדגים התנינים
ובאותו היום פרחו בני הכנף אל השמים
הנשרים הסנוניות והיונים
ויהי ערב ויהי בוקר יום חמישי.

וביום השישי הוא יצר חיות בחלד
את הפילים האיילות את הצבועים
ובאותו היום ממש הוא ברא אדם בצלם
הוא ברא אדם בצלם אלוהיםויהי ערב ויהי בוקר יום שישי

בטיול בסלובניה, יצאתי לתור בעיני אחרי פלא הבריאה. גם הפעם מצויידת במצלמה,

בוחנת את הטבע - נוף, מים וצמחיה.

הפעם ברשומה - פרחים! פרחים בשלל צבעים, שאת הלב ביופיים מרחיבים!

יש מומחים ממני בזיהוי השמות.

התרכזתי ביופי ובשונות!

אוהבת לבחון את יפי הבריאה במדינות השונות! 























את צבעיהם העזים,שומרת לי במגירות הזכרון לימים אפורים. 

או אז מביטה בכם פרחים מדהימים, וצובעת לי שוב עולם - בצבעים משמחים!

זה היה סיור קצר בנופיה של סלובניה - רווית המים, היופי והצמחיה.

זו מזכרת נפלאה מזר של פרחים בכל הצבעים, ששומרת לי  - לעצמי,

לימים אחרים!!!

הצבעים העזים הללו - הם ההשראה ...לימים רוויי יצירה!


אהבתם חברים? שתפו אותי...

לאן סוחף אתכם הטבע במחשבות? מצלמים פרחים? מה לכם הם אומרים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חלון חיפאי בזריחה.

אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...