יום שלישי, 5 באוקטובר 2010

כרטיסי ברכה לתינוקת חדשה!




שמחה גדולה במשפחה! בת אחותי ילדה לפנות בוקר בת!  וזיכתה את אחותי בתואר הכי שווה -  סבתא!
3 שבועות אחרי שבתי ילדה את בנה המקסים (נו טוב אני משוחדת).
אז זו לא סתם לידה...זוג חדש במשפחה!
מה ששולח אותי בתוך ההתרגשות לחפש כרטיס ברכה מתאים בתוך אוסף הכרטיסים
שיש לי.
בואו איתי למסע החיפושים...במגירת הכרטיסים שלי....שכולה מתוצרת עצמית כמובן.
רוצים?





וכמו שאני מכירה את עצמי - כנראה אכין בסוף משהו מיוחד עבורה!
אבל בנתיים אדפדף!


כרטיס 1 .




כרטיס 2.





כרטיס 3 .





כרטיס 4.





כרטיס 5 .





כרטיס 6 .




כרטיס 7 .



כרטיס 8 .



כרטיס 9 .



כרטיס 10 .




כרטיס 11 .



אנא כיתבו לי איזה כרטיס הכי הכי אהבתן  ועיזרו לי לבחור !!! 
תודה!

ונסיים להפעם באימרה המתבקשת!!!

ילדים זו שמחה! ילדים זו ברכה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חלון חיפאי בזריחה.

אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...