יום שבת, 9 באוקטובר 2010

לחרוז חרוזים ולא במילים!



אחת האהבות שלי היא לבטא רגשות במילים.

תמיד עדיף - בחרוזים.

בוקר ה-9.10 היום בדיוק לפני ........ שנים, ילדתי את בתי!

מזל-טוב    ילדה אהובה שלי!  היום הוא היום שלך!

ואני כבר חושבת על המילים כדי לחרוז לך חרוזים.

אבל......זה ישאר רק בין שתינו.

אני כאן כדי לגעת, למשש  ולהיזכר ביצירות הדורשות רוגע, ריכוז ועיניים טובות (זוכרים שדיברנו 

עליהם רק לא מזמן?)

הפעם רוצה לחלוק איתכם עולם צבעוני מאתגר, עולם החרוזים (ולא במילים) שלי.

אז קבלו את הקטנטנים.
 בכל מיני צבעים.
               

העיסוק בהם ולו ההתחלתי ביותר גורם להתמכרות!

זה עולם צבעוני כל כך של צבעים, צורות, גוונים, חומרים, גדלים ומה לא???

השמיים הם הגבול? נראה לי שאפילו מעבר.....

היכולת ליצור לעצמך תכשיטים מעשה ידיך היא תחושה נפלאה!

נצא לסיור בארץ האפשרויות האינסופיות, בתיבת החרוזים הפרטית שלי. כל התוצרים (כאן רק 

הדוגמית) הן מעשי ידי כמובן!

מה אפשר ליצור מהקטנטנים הללו  - 


אפשר למשל......לרקום איתם!







אפשר ללפף!





לחרוז!





להכין פרחים שאינם נובלים!




לקשט את האצבעות בשלל טבעות!




ואת תנוך האוזן באוסף של עגילים!



לסרוג עם חוטים בשילוב חרוזים!



ולעמוד יום אחד מול התוצאה שהכל יציר ידיך ולהבין שחרוזים הם הרבה רגעים של לבד!!!


והפעם זו היתה פינת ההצצה אל עולם החרוזים הפרטי שלי!

היתה זו רק טעימה קטנטנה! פיצפונת!!!!!!

שבת שלום חברים!

ויום הולדת שמח לך ילדה אהובה שלי!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חלון חיפאי בזריחה.

אני מאלה משכימי קום. לא מסוגלת לוותר על נפלאות זריחת הבוקר. בכל בוקר מראה אחר המזכיר את בריאת העולם. המראה משתנה במהרה. התמונות הללו צולמו ב...