יום ראשון, 3 באוקטובר 2010

תיקים תוצרת בית.



    תיקים מצטלמים (!)

    08/10/2010



    הבטחתי לעצמי!!!  חשבתי שעוד אספיק בחופש הגדול....אבל גם הוא חלף.




    מספר פעמים ניגשתי לערימת הבדים וניסיתי להרכיב בדמיוני תיק חדש......אבל......




    כן, קוראים לה המוזה ומיחסים לה משקל רב.




    מספרים עליה שלפעמים היא מבקרת, לעיתים נעדרת...פתאום היא חוזרת ושוב נעלמת!




    מה עוד לא כתבו עליה - על המוזה!




    באחד מימי "חג הסוכות", בעודי סופרת את הימים שנותרו לי מתוך הבנה שהחופש




    הבא, יקח זמן עד שיבקר בסביבה ועלי למהר, אחרת לא יקרה דבר.




    שוב טיול לחדר העבודה שלי, שוב הוצאה של הבדים, חיפוש, נסיון לחבר בינהם (אוף




    כמה שאני שמרנית). אולי הפעם אתפרע בצבעים? יצליח לי? למה זה יתאים?




    החלפת תיקים תדיר,  אצל אשה הם מבצע לא פשוט, הרי אנחנו סוחבות את כל הבית




    על כתפינו. לא פעם קראתי כתבות בנושא זה, לא מעט נכתב על מה אשה מחזיקה שם




    בתיק (כן ברור שגם את המפתחות/הארנק/הפלפון וכו' של האיש..).




    נלחמתי בעצמי , זהו, הזמן קצר והמלאכה מרובה, אני חייבת לתפור תיק חדש לאוסף




    הקיים...שחלקו צולם ברשומה ההיא....




    הוצאתי בדים והתחלתי להעיז (כן אני יודעת הכל יחסי, התיקים הצבעוניים עם שלל




    בדים, דוגמאות, צורות וסוגים שאני רואה סביבי - יעידו על כך).




    והרי התוצאה להפעם -




    הבסיס הוא בד שחור - רואים? ממנו גזרתי מלבן ברוחב 45 ס"מ על כ-80 ס"מ אורכו.




    עליו תפרתי כיס שמבנהו מלבן שכיווצתי בחלקו העליון, עפ"י הדרכה שניתנה לאחרונה




    ברשת והקרדיט ל"פיה לולית" שהיתה כה נדבנית. אבל אני כדרכי.....הלכתי לכיוון שלי.




    הכנתי את הכיס מראש, קיפלתי את החלק העליון (השחור) ומיקמתי עליו את הכיס




    המכווץ. או אז, העברתי מספר תפרים וחילקתי ל-3 כיסים.




    הכיווץ מאבטח את תכולת הכיסים בצורה נפלאה.




    הכנתי 2 רצועות (ידיות) באורך 78 ס"מ (כדאי ומומלץ להתאים לגובה, לבדוק תיק קודם




    שנוח לך איתו).




    וקדימה לתפירה.




    טוב הגזמתי כבר.......ורוד על שחור!!!




    אמשיך להעז?




    בחרתי בד בטנה פרחוני על רקע שחור (למדתי מטעות של תיק אחר שאת בטנתו




    תפרתי בלבן - טעות!!!   לא לתפור בטנה לבנה.....אחרת התיק יבלה רבות במכונה




    הכביסה!).





    תפרתי גם עליו כיסים מהבד השחור בתפרי זיג-זג לבנים ו......נשמתי עמוק וחיברתי.




    והפעם אבטחה נוספת - כפתור ענק וסגירה (טוב פעם אחת כבר נפל לי ארנק באוטובוס




    החשוך ואחרי מספר לילות ללא שינה הוחזר ע"י נהג ישר שקיבל את מלוא המחמאות




    לתיקו האישי באגד).




    לא עוד! הפעם יהיה לי תיק קצת יותר בטוח! (נקוה).




    תם ונשלם?




    מה הוא לא נראה ערום במקצת?




    אין בעיה! קדימה לצמר ולמסרגה.  סרגתי וסרגתי. התאמתי, הוספתי, תפרתי ועיטרתי.




    וזו התוצאה הסופית.








    ועכשיו יש לי כבר תיק גם בצבעי ורוד/שחור!





    ומה  עם עוד צבעים? שיתאים גם לבגדים האחרים?
    תזכירו לי מתי החופשה הבאה!!!

    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה

    ביאליק מונצח בשדרות ח"ן רחובות

      בילדותי גדלתי ברחובות. כל חזרה למקורות מפגישה אותי עם העבר וגורמת להתרגשות.   כך זה אצלי.                 שדרות ח"ן (ע"ש חיים נח...